دسته‌بندی نشده

پیام تسلیت دانشگاه جامع علمی کاربردی در پی حمله تروریستی شیراز

دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی فراجا سمنان با صدور پیامی حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی فراجا، متن پیام تسلیت دانشگاه بدین شرح است:
بار دیگر، خناسان تروریسم جهانی و جریان کژفهم تکفیری به سرکردگی آمریکای جنایتکار و آل سعود ملعون، جمعی ازهموطنان شریف، مظلوم و عاشقان آل الله را این‌بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) به شهادت رساندند تا پیام ناامیدی، یاس و خشم خود را از اتحاد، بصیرت و  استقلال ملت همیشه بیدار ما، این‌گونه وحشیانه ومذبوحانه به جهانیان مخابره کنند. پیامی که صدباره، نقاب ازچهره‌ی کریه و منفور استکبار جهانی و منافقین برمی‌دارد.
بدون شک، مردم ولایت‌مدار و همیشه آگاه ایران اسلامی، با درک و شناخت صحیح شرایط حساس کشور عزیزمان، برای حفظ آرامش و امنیت و صیانت از انقلاب اسلامی ایران، با همدلی و همبستگی؛ وحدت خود را دوباره به سراسر دنیا، به‌ویژه به بدخواهان و بداندیشان این مرزو بوم نشان خواهند داد. 
 دانشگاه جامع علمی کاربردی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمانمان در این حادثه‌ی تروریستی را به  محضر  حضرت ولیعصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تبریک و  تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم مطهر شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و برای مجروحان نیز، عافیت و سلامتی را از خداوند متعال مسالت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا