معاونت امور اداری و مالی
نام و نام خانوادگی: علی اصغر مشاوره
عنوان پست سازمانی: معاونت امور اداری و مالی
آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت
شماره تلفن: ۳۳۴۴۱۰۶۴-۰۲۳
رایانامه: edarimali@sempo-uast.ir
آدرس: سمنان- خیابان امیرکبیر – بلوار شهید نوروزی – خیابان ایثارگران – روبروی مجتمع جهاد – جنب رستوران پردیس
شرح وظایف:
۱- نظارت بر نحوه دریافت شهریه و حق النظاره دانشجویان
۲- احتساب و پیشنهاد بودجه مرکز
۳- پیشنهاد شرح وظایف پرسنل واحد ها جهت ارائه و تصویب نهایی و ابلاغ آنها
۴- انجام امور مربوط به حقوق و مزایا، دستمزد کارکنان و مدرسین
۵- نظارت بر تنظیم نگهداری و رسیدگی به حسابهای مرکز بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی ستاد دانشگاه
۶- اجرای مقررات و نظارت در خصوص نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی مرکز
۷- ارائه گزارش دوره ای از هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به موسسه
۸- بررسی و اعلام نیازهای فضاهای کالبدی مورد نیاز مرکز
۹- نظارت بر عقد کلیه قراردادهای مرتبط با مرکز
۱۰- انجام امور استخدامی و رعایت قوانین مربوطه و صدور احکام کارکنان واحد استان و مراکز آموزشی تابعه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و آیین نامه های مربوط ابلاغی
۱۱- اجرای قوانین و مقررات آیین نامه ها و دستورالعمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوط جاری و ابلاغی
۱۲- تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات و مشخصات کارکنان مرکز
۱۳- تهیه، تنظیم و نگهداری و حفظ و حراست کلیه پرونده های پرسنلی و سایر اسناد و مدارک مربوط
۱۴- برنامه ریزی و نظارت بر ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی به کارکنان مرکز
۱۵- تهیه و تنظیم گزارش های مالی لازم در موارد مختلف دریافتهاٰ، پرداخت ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و ارسال به مراجع ذیربط ( دیوان محاسباتٰ، موسسه و …)
۱۶- رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
۱۷- نظارت بر مصرف اعتبارات مرکز طبق بودجه مصوب ابلاغی
۱۸- نظارت بر حفظ و نگهداری اموال منقول و غیر منقول مرکز و ثبت مشخصات کامل اموال در دفاتر و نگهداری حساب اموال
۱۹- استقرار سیستم مناسب جهت کنترل درآمد های واریزی
۲۰- سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان
۲۱- پیشنهادات تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف پرسنل مرکز
۲۲- مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان و پیشنهاد و اخذ تاییدیه جهت اجرای برنامه های آموزشی برای آنها
۲۳- نظارت در زمینه بررسی سیستمها و رویه های مورد عمل در مرکز و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و تسهیل در انجام امور
۲۴- پشتیبانی، هدایت و نظارت بر فعالیتهای بهرهوری و تحول اداری مرکز
۲۵- اصلاح روشهای گردش کار و بهبود آنها
۲۶- پیش بینی و انجام طرح های ارتقا بهره وری با هدف ایجاد انگیزه و افزایش کارائی کارکنان
۲۷- همکاری در تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان
۲۸- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان
۲۹- جذب و به کارگیری نیروی انسانی و نظارت بر استخدام د مرکز در راستای اجرای مقررات و دستورالعملهای ابلاغی از مقام مافوق
۳۰- کنترل و نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان مرکز و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب