معاونت امور اداری و مالی

کارمند رتبه ۱۷ شهرام اخوان زاده


عنوان پست سازمانی: معاونت امور اداری و مالی

آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری

شماره تلفن: 33441062-023

رایانامه: edarimali@sempo-uast.ir

آدرس: سمنان- خیابان امیرکبیر – بلوار شهید نوروزی – خیابان ایثارگران – روبروی مجتمع جهاد – جنب رستوران پردیس

شرح وظایف:

۱- نظارت بر نحوه دریافت شهریه و حق النظاره دانشجویان

۲- احتساب و پیشنهاد بودجه مرکز

۳- پیشنهاد شرح وظایف پرسنل واحد ها جهت ارائه و تصویب نهایی و ابلاغ آنها

۴- انجام امور مربوط به حقوق و مزایا، دستمزد کارکنان و مدرسین

۵- نظارت بر تنظیم نگهداری و رسیدگی به حسابهای مرکز بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی ستاد دانشگاه

۶- اجرای مقررات و نظارت در خصوص نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی مرکز

۷- ارائه گزارش دوره ای از هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به موسسه

۸- بررسی و اعلام نیازهای فضاهای کالبدی مورد نیاز مرکز

۹- نظارت بر عقد کلیه قراردادهای مرتبط با مرکز

۱۰- انجام امور استخدامی و رعایت قوانین مربوطه و صدور احکام کارکنان واحد استان و مراکز آموزشی تابعه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و آیین نامه های مربوط ابلاغی

۱۱- اجرای قوانین و مقررات آیین نامه ها و دستورالعمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوط جاری و ابلاغی

۱۲- تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات و مشخصات کارکنان مرکز

۱۳- تهیه، تنظیم و نگهداری و حفظ و حراست کلیه پرونده های پرسنلی و سایر اسناد و مدارک مربوط

۱۴- برنامه ریزی و نظارت بر ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی به کارکنان مرکز





۱۵- تهیه و تنظیم گزارش های مالی لازم در موارد مختلف دریافتهاٰ، پرداخت ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و ارسال به مراجع ذیربط ( دیوان محاسباتٰ، موسسه و …)

۱۶- رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات

۱۷- نظارت بر مصرف اعتبارات مرکز طبق بودجه مصوب ابلاغی

۱۸- نظارت بر حفظ و نگهداری اموال منقول و غیر منقول مرکز و ثبت مشخصات کامل اموال در دفاتر و نگهداری حساب اموال

۱۹- استقرار سیستم مناسب جهت کنترل درآمد های واریزی

۲۰- سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان

۲۱- پیشنهادات تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف پرسنل مرکز

۲۲- مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان و پیشنهاد و اخذ تاییدیه جهت اجرای برنامه های آموزشی برای آنها

۲۳- نظارت در زمینه بررسی سیستمها و رویه های مورد عمل در مرکز و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع و تسهیل در انجام امور

۲۴- پشتیبانی، هدایت و نظارت بر فعالیتهای بهرهوری و تحول اداری مرکز

۲۵- اصلاح روشهای گردش کار و بهبود آنها

۲۶- پیش بینی و انجام طرح های ارتقا بهره وری با هدف ایجاد انگیزه و افزایش کارائی کارکنان

۲۷- همکاری در تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان

۲۸- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان

۲۹- جذب و به کارگیری نیروی انسانی و نظارت بر استخدام د مرکز در راستای اجرای مقررات و دستورالعملهای ابلاغی از مقام مافوق

۳۰- کنترل و نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان مرکز و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب

دکمه بازگشت به بالا